Re: He perdut les contarsenyes

Hola, un altre vegada.

En primer lloc moltes gràcies per la vostra ajuda. He estat mirant les
còpies de seguretat i el cas és que no n'hi ha cap del archiu shadow, que
és el no m'apareix a /etc. En un altre ordinador al qual també tinc
instal.lat Debian Sarge si que hi són tots el archius que em dius:
passwd.org, group.org i shadow.org.

De totes maneres editant el archiu passwd.bak he vist que no és com el
passwd, sino que se sembla més al shadow del ordinador que funciona, ya que
al costat dels usuaris no hi ha la "x" sino que hi ha una cadena rara que
soposo seran les puñeteres contrasenyes encriptades.

Així doncs, he pensat que havia de restaurar el archiu shadow a partir del
passwd.bak, pero al intentar fer-lo amb el Knoppix em diu que no puc
escriure a la carpeta /etc. Com que tinc instal.lat el grub demá provaré a
veure si puc fer servir el mètode "bàrbar" que em diu el Jaume. De totes
maneres si estic equivocat ja m'ho direu.

Moltes gràcies

José Luis