Re: Problemes amb CUPS i el parport i la impressora...

el Thu, 06 Jan 2005 00:03:02 +0100 en/na
Albert Mora <jarashi@telefonica.net> va dir:

> Ei... no!!! Que si ho faig com a 'root' reacciona (tinc permís per
> accedir a l'arxiu /dev/lp0)... Coses extranyes, no?
>
> Què puc fer ara?

si tens el cups engegat, prova d'accedir amb el navegador a http://localhost:631 que és per on es configura el cups. Allà li hauràs de dir coses com ara model d'impressora, quins drivers utilitzaràs, etc..

una pàgina prou bona és la de http://linuxprinting.org allà hi trobaràs les impressores soportades, els drivers que necessiten i alguna cosa més.

 tinc els meus dubtes de si t'hauries d'incloure al grup lp, però poster és una mica a sak. jo el tinc amb una impressora usb i crec que estic al grup usb.. (ara no tinc l'ordinador amb el cups obert..)

a veure si et va bé..

salutacions,

pau.