Problemes amb CUPS i el parport i la impressora...

Hola a tots,

tinc una HP Deskjet-660C de fa ja ben bé 10 anys. Per fer-la funcionar
amb la meva Debian, li carrego al kernel els mòduls (parport, parport_pc
i lp) i la configuro amb el 'gnome-cups-manager' o el
'foomatic-gui' (ambdós front-end de CUPS). I ambdós em detecten la
impressora i me la configuren. La meva sorpresa esdevé quan vull
imprimir: ja sigui una pàgina de prova, ja sigui una pàgina normal i
corrent, ja sigui el que sigui, la impressora no respon...

He provat també amb el LiveCD d'Ubuntu i també em detecta la impressora,
però nanai del paraguai...

El que em toca més els nassos és que aquesta impressora anava fins que
vaig fer un reinstall del sistema, i no la vaig poder tornar a fer
funcionar...

Idees? Contenidors de reciclatge més propers?

Gràcies,
albert...