Re: Problemes amb CUPS i el parport i la impressora...

On Wed, Jan 05, 2005 at 03:09:16AM +0100, Albert Mora wrote:
> El que em toca més els nassos és que aquesta impressora anava fins que
> vaig fer un reinstall del sistema, i no la vaig poder tornar a fer
> funcionar...
>
> Idees? Contenidors de reciclatge més propers?

Em sembla recordar que si li envies un fitxer ASCII directament l'hauria
d'imprimir,  o hauria d'imprimir alguna cosa. Per veure si funciona.

# cat /etc/passwd > /dev/lp0

A veure què passa...

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.