Re: Errors Gnome i KDE

pel kde. aconsello que facis "apt-get install kdm"
que es el "seu" session manager i va molt be.
a continuacio des del root fes llavors "kdm" per veure si rutlla o no.

si no et va el kdm, per extranys motius, pot ser que afegint

psmouse
mousedev

a /etc/modules

et funcioni. Per la resta et puc dir que jo era un fan de GNOME pero quan van començar a fer "upgrades temeraris a debian", se'm van passar les ganes de fer de conillet d'indies (m'agrada reportar errors, pero davant de tot necessito poder treballar!).

el kde 3.3 es una meravella. es increible els progressos que han fet amb la velocitat (suposo que temes de compilacio). abans era lentissim i ara ja esta en un equilibri magnific de configurabilitat i usabilitat amb velocitat. <polemica>en fi, pq gnome, senzill i eficient força, pero d'usable no massa... </polemica>

En/na Daniel Parera ha escrit:
Wuenas

Avui e intentat arrencar per primer cop el Gnome, pero m'ha sortit un
missatge aixi

Error al activar configuració XKB provablement degut a un problema
intern del servidor x

Dades servidor x
The XFree86 Project, INC
40300001
Esteu usant 4.3.0
Hi ha un problema de configuracio d'XKB

i algu d'un error del teclat, (o el error es akest, nu se)

K puk fer?? Utilitzo el sawfish com a window manager, i e conseguit k
arrencar-lo pero kuan carrego les gnome-session em surt l'error k us e
explikat mes amunt

I per un altre banda e instalat el KDE, e fet un apt-get install
kdebase, pero no e fet re mes pq al manual k estik mirant no diu re de
com engegar-lo

Si podeu posar els passos detallats seria de gran utilitat, pq ya
estik una mika liat amb tant servidor de X, window manager,Display
manager, Session manager.... :-S

Gracies per endavant

PD - Teniu algun manual per fer rular el Gnome o el KDE diueume la
direccio, plis