Errors Gnome i KDE

Wuenas

Avui e intentat arrencar per primer cop el Gnome, pero m'ha sortit un
missatge aixi

Error al activar configuració XKB provablement degut a un problema
intern del servidor x

Dades servidor x
The XFree86 Project, INC
40300001
Esteu usant 4.3.0
Hi ha un problema de configuracio d'XKB

i algu d'un error del teclat, (o el error es akest, nu se)

K puk fer?? Utilitzo el sawfish com a window manager, i e conseguit k
arrencar-lo pero kuan carrego les gnome-session em surt l'error k us e
explikat mes amunt

I per un altre banda e instalat el KDE, e fet un apt-get install
kdebase, pero no e fet re mes pq al manual k estik mirant no diu re de
com engegar-lo

Si podeu posar els passos detallats seria de gran utilitat, pq ya
estik una mika liat amb tant servidor de X, window manager,Display
manager, Session manager.... :-S

Gracies per endavant

PD - Teniu algun manual per fer rular el Gnome o el KDE diueume la
direccio, plis