Re: howto subdistri debian

Ep tot i no estar en plenes facultats, m'has donat molt bones referencies! moltes gràcies!

En/na Lluís Gras ha escrit:
 > Perhaps the following will help;
You can create a cd containing deb files but you also need to make a
packages.gz file which basically contains a summary of the .deb files
there. The way to do this is to create a new directory under / called debs
and copy the debian files into this directory. Having done this you can
create the packages.gz by doing;
dpkg-scanpackages debs /dev/null | gzip > debs/Packages.gz
That done you can write the contents of the debs directory to a cd. Now
you can use dselect to install the packages by telling it to use the cd as
the source. dselect has a bad reputation but if you spend some time
reading and do a bit of playing with it you'll find it quite easy
particularly if you are using a cd as the source.

ok, a veure si m'en surto. l'ultim cop que vaig intentar amb dpkg-scanpackages em vaig fer un embolic pero hi tornare.

Encara que potser jo jugaria una estoneta amb
http://jidanni.org/comp/apt-offline/apt-offline.tar.gz

magnific sembla que per aqui podre començar per cobrir la necessitat. li fare una ullada.

Morphix és una molt bona alternativa sí et vols despreocupar de molts
aspectes però estava pensant que la imatge netinst de la Sarge ja et
serviria, li dius que no vols instal·lar rés i després amb l'apt-setup que
busqui al cd creat amb apt-offline ( sí funciona ???).

En qualsevol cas sí et fa gràcia fer-te la minidistri en podem parlar, a
l'espai de la Xarnoppix, secció descàrregues hi ha un com que explica com
remasteritzar la Xarnoppix.

Ja diràs ...

en principi, ara per ara, no necessito el CD live. pero tard o d'hora m'ho mirare tambe. Ja vaig veure que vas enviar un com-masteritzacio a la llista de Xarnoppix.