Re: Pels administradors de la lllista

A Dimecres 05 Gener 2005 10:10, Miquel Olavarria Estrada va escriure:
> N'estic d'acord. Seria molt interessant, a mi em passa el mateix. Tot i
> que tb podem filtar els missatges si algun dels destinataris del
> missatge és: debian-user-catalan@lists.debian.org
>
> No se, se m'ha acudit ara mateix mentre contestava el missatge.
Jo ho tinc filtrat amb el Kmail i va molt be per ordena-los, de manera que ja
no ho trobo a faltar, perquè ja sé d'on em vénen els d'aquesta carpeta.
També vaig descobrir lo dels fils de conversa, un luxe per als desordenats com
jo.
Ja sé que és una tonteria el que dic, enmig de mòduls, nuclis compilats,
sargents, woodies, sids i tantes "parauolotes" :) que dieu, però em feia
il.lusió contestar.

Tevi