Re: ni l'un ni l'altre sinó tot el contrari... Re: Lilo, Grub, .... Kin puk agafar?

> Lluís Gras, vares dir:

> be, si coincideixen les particions potser si que t'anirà. per exemple, si
> a /dev/hda1 tens una partició fat32 als dos ordinadors, llavors t'ho
> respectarà, però si no per defecte t'ho esborrarà, encara que pots forçar
> que apareguin particions. de totes maneres fas un ctrl+h i es refresca tot
> al moment, fins i tot les unitats de cdrom/dvd.
>
> a debian hi ha un paquet adicional per afinar encara mes les
> configuracions, sobretot si vols instal·lar-lo a vàries màquines. el
> paquet és bmconf
>
> fins ara!

Ja vaig fer una visiteta a
http://btmgr.webframe.org/index.php3?body=docs/user-guide.html

També ho vaig provar al pc de la dona ( quan no mirava ) i efectivament
amb Ctrl+I o bé Ctrl+H la monada aquesta rellegeix discs i particions. El
que més m'ha agradat és que sense dir-li rés és capaç d'arrencar un
win98se que esta, actualment, al segon disc dur ( hdc ).

El bmconf no l'he provat però seria força interessant per emprar a nivell
de Live CD, encara tinc mal de cap de retocar l'script generador del
/boot/grub/menu.lst de la Xarnoppix.

En qualsevol cas insisteixo gràcies per la informació i bones festes !!!