Re: No puc activar el mòdul d'infrarrojos

> [.......]

Doncs jo tb m'hi he de posar algun dia... :P

> Veureu: googlejant una mica he trobat que aquest portàtil porta un
> controlador FIR de National, que està suportat per Linux 2.6 al mòdul
> "nsc-ircc". Ara bé, quan configuro el nucli _no tinc cap opció per
> compilar aquest ditxós mòdul_, i això que LES FONTS SÓN DINS L'ARBRE DEL
> NUCLI, sota /usr/src/linux-2.6.9/drivers/net/irda/nsc-ircc.c
>
> Resumint, el nucli suporta el xip, però no tinc manera de compilar-lo.
> De fet he vist un thread per internet d'algú que li passava el mateix,
> però ningú no li va saber donar resposta.
>
> Algú en sap alguna cosa? Haig d'aplicar un patch obscur?

Doncs jo ara llegint el teu correu he anat a la configuració, i m'ha
semblat que si que hi era.

Et dic la ruta que he seguit.

Device drivers --> Networking support --> IrDa (infrared...) -->
Infrared port device drivers -->  NSC PC87108/PC8733

Ja diras si t'ha funcionat.

Molta Sort!

PD1: En cas de que no et funcioni, pots provar de incloure com a nucli
tot lo relacionat amb els dispositius infrarojos, és possible q aquest
driver s'inclogui al nucli al activar alguna opció concreta.

PD2: Un cop ho tinguis funcionant, agrairia que enviesis algun link i/o
alguna comanda que executis i gràcies a ella sapigues que et funciona :)