Re: Amb quina IP em connecto?

Es refereix a un servei gratuït de DNS.

El meu router (3Com amb firmware SMC) té client DynDNS.
Per Debian n'hi ha, tb:

S'han acabat els paperets amb nombres...ara només em cal recordar un nom
associat a la IP de turno que em dona el meu ISP.

$ apt-cache search dyndns
ddclient - Update dynamic IP address at DynDNS.org
ez-ipupdate - client for most dynamic DNS services
ipcheck - Dyndns.org client to register your dynamic IP address
(...)

Haver-ho preguntat, homen...Si ja està tot inventat en aquest món...
I per la resta ja hi ha Apple o Google :P

Pau

A Thursday 10 November 2005 21:48, Ivà va escriure: