Re: Amb quina IP em connecto?

A Dijous 10 Novembre 2005 22:28, Pau Capdevila va escriure:
> Es refereix a un servei gratuït de DNS.

> Haver-ho preguntat, homen...Si ja està tot inventat en aquest món...
> I per la resta ja hi ha Apple o Google :P
>
> Pau

Dons sí,  tens raó.

M'he registrat a dyndns  . Utilitzo el paquet ddclient i funciona.

Jo creia  que tot era més complicat, enregistrar un domini, pagar,...

Jo ho vull casi per "jugar" i experimentar, és el que necessitava!

Moltes gràcies.

Xarx
Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Etch
Kernel 2.6.14