Re: Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

Jo per catalanitzar sempre he fet el mateix:

$ cat .bashrc
export LANG=ca_ES@euro
export LANGUAGE=ca:es (*)

I al gdm li dius que Language->Catalan.

* Així si alguna cosa no està traduïda al català t'ho mostra en
castellà i sinó en anglés.

Has de tenir el paquet locales instal·lat.

Aixó es configuració per usuari, per configurar tot el sistema es deu
fer d'una altre manera.

Albert