Re: Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

Tinc l'apt en català ... i no sé pk, però tinc problemes amb
l'openoffice al intentar posar-lo en català, i tinc el paket
corresponent instalat (el de la traducció de l'OO en català em
refereixo)
Però em surt tot en castellà!!! mozilla, oo, evolution ... i no sé com
posar-ho en català.
Això del .bashrc és per la consola, no ? Tinc totes les consoles en
català, el problema és quan entro a les X, que tinc problemes amb els
idiomes ...
Merci per la resposta, però vols dir que això del .bashrc té res a veure
amb l'entron de les X ?
Gràcies de totes maneres :), tingui o no tingui a veure :S