Re: xsane

On Mon, 2005-08-29 at 22:29 +0200, rpb wrote:

> Gràcies per les respostes... he afegit el meu usuari als grups scanner i
> saned, però segueixo amb el mateix problema.

Després de tocar qualsevol cosa del grups, i per tal que aquest canvi
tingui efecte, cal tornar a fer 'log-in'...

> Mentrestant, és molt greu (o més
> aviat, què pot passar) si utilitzo xsane com a root?

No crec que sigui especialment greu i desastrós i catastròfic. Ara bé,
com a norma general, cap programa s'executa com a root perquè pots
comprometre el sistema amb qualsevol error (encara més si el propòsit
del programa és accedir a dispositius...), cosa que et porta a
solucionar el tema de permisos abans de tirar de super-usuari...

albert...