xsane

Hola
Tinc una màquina dual XP-pure64. Amb XP jugo, i amb Debian faig la resta, tot
i que no sempre m'és possible, com en aquest cas. Intento arrencar Xsane per
escanejar fotografies, però en l'arrencada em dóna el següent error:

Failed to open device `niash:libusb:002:002'
Device busy

Si ho arrenco des de consola com a root, funciona perfectament, tot i l'anunci
de xsane al arrencar on m'avisen que utilitzar-lo com a root és una bestiesa.
He afegit el meu usuari al grup "scaner" però segueix sense funcionar. He
trobat per internet algun fòrum amb gent amb el mateix problema, però no hi
ha la resposta. Alguna sugerència?

Ricard