Re: Problema amb lilo

Probablement vas instal·lar el nou kernel però no vas dir-li al LILO que
actualitzés el sector d'arrencada per tal de reflectir la nova ubicació
del nou kernel.

Si pots arrencar el sistema amb el kernel antic, aleshores hauries
d'editar el fitxer /etc/lilo.conf, afegir-li les dades del nou kernel i
aleshores com a root executar la comana "lilo".

Espero que sigui això.

Salut.

Orestes.