Problema amb lilo

Vaig instalar una debian woody (amb kernel 2.4.18) amb un antic pentium 133 amb un disc de 40 Gb, la instal·lació va funcionar a la perfecció i tot anava bé fins que vaig instalar un kernel nou, el 2.4.27 (un kernel precompilat, kernel-image-2.4.27) desde aleshores quan es carga el lilo se'm reinicia el pc automaticament, no surt cap error ni res em posa cargant el kernel, i un cop cargat se'm reinicia. He provat tot el que se m'ha ocurregut, instalar un kernel diferent, un 2.6, compilar-me'n un, engegar amb un initrd, sense..., però sempre em fa el mateix. No trobo info per internet i si algu de vosaltres si haguès trobat i tinguès la solució m'aniria molt bé.

Moltes gràcies.