Re: [Forw] [IMC-Tech] Advanced Debian GNU/Linux book.

El Thu, Jun 30, 2005 at 02:36:14PM +0200 Xavier ha dit:

> deies, el 30 de Jun de 2005, a les 09:56 +0200:

> mmm... penses que afegeix gaires coses a la guia de referencia?
>
> (http://www.debian.org/doc/manuals/reference/reference.es.html)
>
> la qual penso que esta molt be.

no he llegit el llibre (encara no ha sortit de l'imprenta), aixi nomes
parlo del que's veu a la taula de continguts
(http://debiansystem.info/about/toc.pdf). coincideixo que hi ha molt
bona documentacio per a debian i la guia de referencia n'es una peca
important. el que m'agrada del llibre es:

a) es un llibre ;)

b) es centra exclusivament en debian sense desviar-se en configuracio
de serveis o altres coses. supposo que > 500 pagines nomes de debian
deuen donar una imatge forca completa del sistema i veig que encara
tinc moltes llagunes ;)

matze

--
      In itself, homosexuality is as limiting as heterosexuality: the
     ideal should be to be capable of loving a woman or a man; either,

    ( ( ( i ) ) )  http://barcelona.indymedia.org  ( ( ( i ) ) )
                                                                 .''`.
    using free software / Debian GNU/Linux | http://debian.org  : :'  :
                                                                `. `'`
gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys B9A88F6F           `-