Re: problemes amb router 3cradsl72 wireless i tarja marvel yukon

A Dijous 30 Juny 2005 10:44, Jaume Sabater va escriure:
> I si el poses en "monopuesto" i fas servir el teu linux de router?
Doncs pot ser una opció... el problema és que mai he fet una cosa així, no
estic segur de saber-ho fer. Un altre problema és que hi ha 2 màquines a casa
que es connecten per wifi, o sigui que la cosa se'm complica al haver
d'instalar una wifi a la màquina linux que faci de punt d'accés, o bé que el
router 3com, apart de monopuesto, faci de punt d'accés (tot això ho dic sense
saber massa de què parlo). O sigui, que probablement es pugui fer però
representaria deixar uns dies sense internet a la familia (doncs segur que no
ho faré tot "a la primera") el que em pot costar un divorci. Si algú coneix
un tutorial o web on em pugui informar abans de passar a l'acció, de ben
segur ajudaria.

Ricard