Re: Problema amb el cron de debian testing

sembla obvi, però has comprovat el path? no només de l'executable en si
sino de tot el que fa.

fins ara

Toni, vares dir:

>Bon dia a tothom,
>
>aquest és el primer missatge que envio a la llista ja que no m'hauria
>imaginat mai que pogues fer-ho en català.
>
>Tinc un problema amb dos servidors que acabo de instal·lar amb Debian
>Testing. El problema es que no m'executa alguns scripts dels existents a
>la carpera cron.daily i no se perque. El run-parts els detecta be, i
>manualment, els puc executar tots. Un dels scripts nomes actualitza
>l'antivirus (clamav) i l'altre fa un tar remot. Pero cap dels dos
>s'arriba a executar.
>
>Algú s'ha trobat amb alguna cosa similar?

> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>