webcam

Hola tinc una webcam Creative Webcam III USB, que funcionava (més  o menys)
quan tenia una Mandrake, però ara amb Sarge no hi ha manera. Vaig
configurar-me un nucli a mida, carregant una sèrie de mòduls que em semblaven
els adequats (en un d'ells l'explicació sobre el mòdul indicava que les
webcam III estaven suportades) però francament, ara no recordo quins eren. De
totes maneres, allà estàn però la webcam no funciona, està clar que em deixo
alguna cosa. El sistema ni tan sols reconeix la seva presència, doncs la
"llumeta" de la càmera no s'encén. Algú té experiència en aquest dispositiu?
Gràcies

Ricard