Problema amb el cron de debian testing

Bon dia a tothom,

aquest és el primer missatge que envio a la llista ja que no m'hauria imaginat mai que pogues fer-ho en català.

Tinc un problema amb dos servidors que acabo de instal·lar amb Debian Testing. El problema es que no m'executa alguns scripts dels existents a la carpera cron.daily i no se perque. El run-parts els detecta be, i manualment, els puc executar tots. Un dels scripts nomes actualitza l'antivirus (clamav) i l'altre fa un tar remot. Pero cap dels dos s'arriba a executar.

Algú s'ha trobat amb alguna cosa similar?

Gracies per tot.

Toni