Re: Una de bona i una pregunta sobre ALSA

Hola:
En Jordi, En Lluís i En Antoni han seguit en fil i m'han ajudat d'alló més.

Certament, gracies a que arranco amb el grub, he pogut iniciar el sistema
sense les X amb facilitat, i he tret amb el modconf tot alló que m'ha sonat a
OSS i, ves per on, al fer alsaconf ha reconegut la tarja (com ja feia abans)
però, acte seguit, he pogut executar alsamixer.

O sigui que, gracies: ja tinc com a so per defecte ALSA.

Tal com heu dit, he acudit a la web d'ALSA i, tot buscant el so per tots els
altaveus 5.1 de que disposo, he creat el següent fitxer .asoundrc al meu
home:
================.asoundrc==============
pcm.nforce-hw {
type hw
card 0
}

pcm.!default {
type plug
slave.pcm "nforce"
}

#0,0 is analog out (i.e. headphone socket on the shuttle), and 0,1 is
#spdif out.

pcm.nforce {
type dmix
ipc_key 1234
slave {
pcm "hw:0,1"
period_time 0
period_size 1024
buffer_size 32768
rate 48000
}
}

ctl.nforce-hw {
type hw
card 0
}
======================================
He pogut configurar el xine amb so 5.1, però encara no he obtingut so a tots
cinc altaveus.
Em sembla recordar que, fa mesos, vaig veure a algún lloc un altre
configuració del .asoundrc
¿Els que hi enteneu, hi trobeu cap error, al que he transcrit?
La meva placa es una Asus A7N8X Deluxe i la tarja de so es integrada.

Moltes gràcies.

--

Salutacions,
Josep