Re: Una de bona i una pregunta sobre ALSA

	A mi al reinstal·lar sarge després de fer neteja no m'anava el so per
ALSA. El què va millor quan petes o peta ALSA és instal·lar les fonts
tar.gz que distribueixen ells, almenys a mi em donen uns resultats molt
més satisfactoris.

	Si et decidicis per fer-ho i no te'n surts, o vols que et vagi el
mixing m'escrius, que tinc exactament la mateixa tarja de so i he
aconseguit que rutlli més o menys tot sense problemes.