Re: Una de bona i una pregunta sobre ALSA

jo fins fa uns dies tenia molts problemes amb el so, i no podia desintal·lar amb el modconf el mòduls perquè diea que s'estaven utilitzant. La solució va ser anar a la web de l'alsa, llegir fins que vaig descobrir el fitxer que conté els mòduls que es carregen només arrancar el sistema, i treure tots els que no sabia què feien, després amb el modconf vaig instal·lar només els que volia i ja està.

PD: entre d'altres coses vaig descobrir que el mòdul d'nvidia el carregava 5 vegades.

PD2: la web és aquesta http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php?company=VIA&card=&chip=via82c686a&module=via82xx#intro

En/na Antoni Segura Puimedon ha escrit:

	A mi al reinstal·lar sarge després de fer neteja no m'anava el so per
ALSA. El què va millor quan petes o peta ALSA és instal·lar les fonts
tar.gz que distribueixen ells, almenys a mi em donen uns resultats molt
més satisfactoris.

	Si et decidicis per fer-ho i no te'n surts, o vols que et vagi el
mixing m'escrius, que tinc exactament la mateixa tarja de so i he
aconseguit que rutlli més o menys tot sense problemes.