Re: ATI Radeon Mobility 9700 + drivers propietaris / Sense sortida TV

El dom, 26-09-2004 a las 23:35, Albert Sellarès escribió:
> Realment tens els drivers ben posats? (tens acceleració?, pots executar
> glxgears per verure-ho.)

Sí, la tinc, gràcies això ja puc jugar al Enemy Territory!!!

> En principi si tens els drives ben posats, amb l'eina de configuració
> dls drivers, es pot fer de forma molt senzilla. (em sembla q es deia
> fglrxconfig)

Sí, l'eina és fglrxconfig, i vaig activar la sortida de TV, però res.

> Això he intentat ;)

Merci de totes totes.

> Un problema comú amb la gent q usa els drivers d'ATI és q estan usant el
> driver, però per alguna cosa mal configurada, no el tenen funcionant al
> 100%, i llavors passen coses com les què dius.

No si els tinc al 100%, si no va la sortida de TV, doncs suposo que no.

> En principi si tens acceleració, els tens ben posats.

Doncs si tinc acceleració.

> Si vols un bon article de com instalar els dirvers d'ATI sota linux
> d'una manera força polida, pots anar a: http://www.catux.org/index.php?
> contingut=articles&num=47

Merci pel enllaç.

> PD: Després et queixaras elizir! ;)