ATI Radeon Mobility 9700 + drivers propietaris / Sense sortida TV

Hola a tothom!

Doncs això, tracto de fer rutllar la sortida de TV de la tarjeta
del meu portàtil, ATI 9700, faig servir Debian SID, amb XFree86 4.3, amb
els drivers propietaris d'ATI, he estat jugant amb la configuració però
o no veig res, o veig ratlles a la Televisió, imagino que per una
frecuencia de refresc incorrecta.

Si algú pot avocar una mica de llum al meu problema li estaria molt
agraït.

Gràcies a tots per endavant.

--
   _______