Re: ATI Radeon Mobility 9700 + drivers propietaris / Sense sortida TV

> Doncs això, tracto de fer rutllar la sortida de TV de la tarjeta
> del meu portàtil, ATI 9700, faig servir Debian SID, amb XFree86 4.3, amb
> els drivers propietaris d'ATI, he estat jugant amb la configuració però
> o no veig res, o veig ratlles a la Televisió, imagino que per una
> frecuencia de refresc incorrecta.

Realment tens els drivers ben posats? (tens acceleració?, pots executar
glxgears per verure-ho.)

En principi si tens els drives ben posats, amb l'eina de configuració
dls drivers, es pot fer de forma molt senzilla. (em sembla q es deia
fglrxconfig)

> Si algú pot avocar una mica de llum al meu problema li estaria molt
> agraït.

Això he intentat ;)

Un problema comú amb la gent q usa els drivers d'ATI és q estan usant el
driver, però per alguna cosa mal configurada, no el tenen funcionant al
100%, i llavors passen coses com les què dius.

En principi si tens acceleració, els tens ben posats.

Si vols un bon article de com instalar els dirvers d'ATI sota linux
d'una manera força polida, pots anar a: http://www.catux.org/index.php?
contingut=articles&num=47

PD: Després et queixaras elizir! ;)

Sort!