Re: Knoppix

Hola, DGIO.ALMAC ...

deies, el 24 de Sep de 2004, a les 04:20 +0200:

>    Xavi,
>
>    Tinc el portatil amb la versió de Knoppix 3.4 amb anglés. Em podries
>    dir com ho poc fer per passar a la versió 3.6 en català seze tenir que
>    perdre cap dada???
>
>    Gràcies.

A veure, jo fa temps que ja no treballo amb la knoppix, i diria que un
no pot passar de la knoppix 3.4 a la 3.6 tant alegrement...

En principi el que sí que pots fer és actualitzar el sistema a debian
testing (que penso que és l'opció millor, una cosa entre stable o unstable),
i un cop fet això anar-te catalanitzant el sistema i actualitzant-lo
progressivament. Si el que vols són les últimes opcions de programes,
hauries de passar a unstable, però trobo que és un pel arriscat sinó
tens uns mínims coneixements.

Però per tal de fer això calen uns mínims coneixements. Et recomano que
et miris la pàgina següent:

debiancat.info

i que t'apuntis a la llista de debian en català:

debian-user-catalan@lists.debian.org

(a la qual regiro també el teu mail per tal que donin la seva opinió).

un cop fet això, vas investigant i avançant.

Sento no poder ajudar-te més, però ara per ara no tinc connexió a
casa... i vaig un pel de cul

(Per cert, d'on has tret el meu mail?)

--
xavi@sindominio.net