Re: Evaluacio de variables en bash

     1. On dj, 2004-09-16 at 17:13, Lluis wrote:

> [...]
>
> Primer de tot, una pregunta sobre el problema anterior:
> Hi ha en bash alguna forma de fer una "evaluacio tardana" de les variables?
> Vull dir que si es pot fer:
>
> # per fitxer de configuracio
> A=a
> B=b
> C=$A/$B
>
> # per linia de comandes
> A=aa
>
> i el resultat sigui C=aa/b, es a dir, s'utilitzon els ultims valorrs a
> l'hora d'avaluar una variable, o es que en bash nomes s'evaluen
> [...]

Jo tinc un script similar, el que vols fer no seria

#!/bin/bash
#per fitxer de configuració
A=a
B=b

if (!($1))
{
  # per fitxer de configuracio
  let C=$A/$B
}
else
{
  #per terminal de comandament
  let C=$1/$B
}

més o menys seria això, que consti que no he repassat la sintaxi perquè
és tard i demà em llevo a les 7 per anar a cole.