Evaluacio de variables en bash

Bones!

Tinc un problema, i es que un script llegeix un fitxer de configuracio del
tipus:

--- fitxer.conf ---
A=a
B=b
C=$A/$B
-------------------

de forma que dins l'script arriba un moment on tinc dues variables.
VAR conte el nom de la variable, i VAL en conte el valor, de forma que per a
fer "activa" la variable que he llegit del fitxer de configuracio, faig un
   export $VAR=$VAL
i aixi tinc la variable en l'entorn de l'script (se que podria fer '.
<fitxer.conf>, pero m'interessa poder canviar el valor d'algunes variables
per linia de comandes)

el problema arriba al exportar la variable C, doncs tinc VAR=C, VAL=$A/$B,
pero m'agafa el contingut de VAL com a text, de forma que si faig 'echo
C=$C' obtinc 'C=$A/$B' enlloc de 'C=a/b'

jo, en canvi, el que voldria es que "reexpandis" el contingut del valor
VAL... no se si m'he explicat be... XD

en fi, sabeu com solucionar aixo? o com fer-ho d'alguna manera mes facil (pq
de vegades m'ofusco i faig les coses d'una manera molt retorçada...)?

resumint, el que vull es carregar un fitxer de configuracio amb el contingut
de les variables, per tenir aquestes variables accessibles des del propi
script, pero tb vull poder indicar per linia de comandes si vull canviar
algun valor d'aquestes variables del fitxer de configuracio...

idees? o algun altre lloc mes indicat on fer auqest tipus de preguntes?

Moltissimes gracies per adelantat! ;)

apa!

--
NEU: GMX ProMail mit bestem Virenschutz http://www.gmx.net/de/go/mail
+++ Empfehlung der Redaktion +++ Internet Professionell 10/04 +++