Re: pasar un woody-stable a sarge-testing

No sé si són els numerets aquests dels que parles (ara no tinc aquests HOW TO
al davant) però igualment us pots ser útil als dos:

encara que passis a Testing no està de més mantenir algun mirror d'estable per
algun paquet en concret que t'interessi la versió estable o per si algun no
hi és a testing, per aconseguir això, el que has de fer (a part de tenir al
sources.list les 2 entrades, testing i stable) és editar (o crear si no
existeix com segurament serà el cas) el fitxer /etc/apt/preferences on
s'especifica en quin ordre de prioritat vols que es descarreguin els paquets
d'un o altre lloc. Et poso el meu i te'l comento:

$ more /etc/apt/preferences
Package: *
Pin: release a=stable
Pin-Priority: 50

Package: *
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 600
//end more

Com es veu, és un feitxer molt simple, hi ha un "paragraf" per cada
llançament en el que es diu sobre quins paquets vols que actui aquesta ordre
(* ->tots), sobre quin llançament (stable o testing o unstable) i el
Pin-Priority que com més gran més preferent.

El perquè posar 50 i 600 i no 10 i 20, per exemple (en el pin-priority) no ho
sé, em van recomanar això quan vaig fer el pas que et proposes. També pots
tenir un anetrada per unstable amb, per exemple, pin-priority també de 50,
per si tens un mirror d'unstable per baixar-te paquets puntuals (fent, per
exemple: apt-get install acm -t unstable).

espero haver-vos aclarit.

salut
guillem Barba

A Dijous 09 Setembre 2004 20:28, hubble va escriure: