Re: pasar un woody-stable a sarge-testing

Hola,

Aixó et podria funcionar (jo de fet vaig instalar els paquets base i per internet vaig actualitzar amb linies de sarge i unstable i em funciona bastant be).

pero si et mires el APT HOWTO (jo, fa molt de temps, quan potato era la estable el vaig trobar en castella, veuras que parla de coses com:

3.8 Cóm mantindre un sistema híbrid

3.9 Cóm actualitzar paquets de versions específiques de debian

i d'altres coses per a les que et recomanen que *toquis* el /etc/apt/apt.conf amb numerets que a mi s'em van fer molt criptics però que no te perquè pasar-te a tu :)

un lloc a on trobar-lo:
www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/index.es.html

apa,

8-)

NOTA:
No confondre el APT HOWTO amb el APT:Guía de usuarios, en aquest últim no explica res d'aixó)   :)

El Thu, 9 Sep 2004 15:00:20 +0200
Rafel Puchades <rpuchadm@gmail.com> va i dice:

#tinc un woody stable amb el sources.list
#
#deb http://security.debian.org/ stable/updates main
#deb http://ftp.debian.org/debian/ stable main non-free contrib
#
#per a passar-lo a testing tinc que pasar el sources.list a
#
#deb http://security.debian.org/ testing/updates main
#deb http://ftp.debian.org/debian/ testing main non-free contrib
#
#i fer un apt-get update; apt-get dist-upgrade
#
#i ja esta??
#
#GRACIES a tots
#
#
#--

i a totes!!!

*que no sigui massa tard quan decideixis fer servir criptografia   *
*que no sea demasiado tarde cuando decidas usar criptografía.      *
*gpg --keyserver ldap://pgp.surfnet.nl:11370  --recv-keys 2E402485 *
vurcielago@jabber.com