Re: Targetes wireless

Hola quim!

Una de bona són les DLink DWL 650 (prism), son barates a 11Mb i van de
conya ( i pots fer hostap ). Avui en dia, casi totes les tarjetes
funcionen en linux ( si mes no amb els ndiswrappers ). Pero si trobes
una tarjeta amb el prism2 o prism54 val la pena, ja que podras fer
hostap i segur que et funcionaran sense problemes.

Ramon