Re: variables pel Java

En/na Guillem Barba ha escrit:
> En el seu moment funcionava, però ara no.
> Si faig un export PATH="/usr/local/j2sdk1.4.1/bin:$PATH" em serveix només per
> la finestra de bash en que ho fagi.
això és normal; amb l'export declares la variable per la shell actual i totes les seves filles.

No tens pas un .profile al teu $HOME que reescrigui el $PATH?

sino, una altra opció que ja ha sortit és declarar el PATH i el CLASSPATH al teu $HOME/.bashrc

fins la propera

Jordi
--
Jordi Regincós-Isern         | Dept. Informàtica i Matemàtica Aplicada
http://ima.udg.es/~jordir/   | Institut d'Informàtica i Aplicacions