Re: Targetes wireless

A Divendres 04 Juny 2004 08:07, Quim Gil va escriure:
..

> Algú pot recomanar una targeta PCMCIA per a conexions sense fils que no
> tingui problemes per a treballar amb Debian?
>
> Val la pena que la compri d'aquestes de 54Mbps?
Em sembla que hi han modems-routers adsl que van a 54
que estan bé de preu.

> Per si serveix, tinc un portàtil Acer Aspire 1300.
Vaig comprar  fa uns 15 dies per 65 € + iva una Buffalo  CardBus AirStation
g54
Va anar a la primera! amb un Aspire 1351

Salut

Xarx

Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.6.6