Recomanació de tarjetes ethernet

Hola a tothom,

Actualment soc usuari de Mandrake 9.2 i tink una tarjeta de xarxa D-Link DFE-538TX konnektada a un router US Robotics 9003. En el MDK 9.2 em funciona perfekte. He instal·lat Sarge més d'un cop, perq prefereixo la filosofia de debian, però sempre em passa el mateix, al cap de poks minuts de navegacio sem talla i no em deixa navegar mes. A vegades se soluciona reiniciant el router pero nomes dura uns kuants minuts. Amb el mandrake 10.0 tambe em passa el mateix. Kom ke les tarjetes ethernet per PCI són força barates, havia pensat en comprarme'n una de nova. Algu sap d'alguna tarjeta ethernet x PCI k funcioni bé amb mdk 9.2, mdk10.0 i debian sarge??
Gracies i seguiu amb akest projekte!