Re: Recomanació de tarjetes ethernet

* [02/06/04 17:33] Jaume Alonso:

> En el MDK 9.2 em funciona perfekte. He instal·lat Sarge més d'un cop,
> perq prefereixo la filosofia de debian,  però sempre em passa el mateix,
> al cap de poks minuts de navegacio sem talla i no em deixa navegar mes.

Què vols dir amb «es talla»?

Pots fer ping al router?

Diu alguna cosa interessant el dmesg?

> Amb el mandrake 10.0 tambe em passa el mateix. Kom ke les tarjetes
> ethernet per PCI són força barates, havia pensat en comprarme'n una de
> nova.

Home, si te'n vols comprar una altra no m'hi fico, però t'asseguro
que aquesta D-Link funciona perfectament amb Linux (el xip és un
RealTek RTL-8139). Jo l'he estat utilitzant des de fa temps (crec
que fa un any ja) i no he vist mai que tingués cap problema.

--
ernest