Re: badblocks

Queda demostrat que... ja no es fan disc durs com els d'abans :)

No t'estranyi gens que no tinguin errors, jo en tinc de més vells que
estan perfectes encara (només tenen el problema de ser massa petits :).

Salut!!!

--
  -  No a les patents de programari a Europa    -
   EuropeSwPatentFree - http://webshop.ffii.org/

PANP is Not Pacman, is Net Pacman
http://panp.sourceforge.net
Ivan Aragonés i Muniesa
Estudiant d'Enginyeria Informàtica
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE)
Universitat Rovira i Virgili (URV)
Tarragona
Enginyer Tècnic en Informàtica de Sistemes
Escola Universitària Politècnica (EUP)
Universitat de Lleida (UdL)
| GnuPG key: F76A237D (http://www.keyserver.net)                  |
| Fingerprint = 6EE0 9878 064A F5F2 406F 274B C8C4 C94A F76A 237D |