badblocks

Hola companys :)

he estat fent proves sobre 3 discos durs vells (del 96, del 99 i de l'any de la polca del 486). Bé, he provat a escanejar-los amb badblocks d'una debian woody, la versió de badblocks es la 1.27, com podeu saber facilment actualment van per la 1.35, aixi que te un temps la q estic gastant... El resultat de les 3 proves va ser identic, res. :-S No va eixir cap error ni cap dada que puga posar-vos, va començar a funcionar el badblocks i quen va voler va tornar al prompt tipic d linux. La meua pregunta es com pot ser que si els tres discos son extremadament vells no hi ha cap error a la seua superficie? Direu que soc rara o algo, pq vull tindre fallos en els discos, però es que crec que no ha d ser normal que no aparega cap error. I tanmateix al que estic fent servir ara, on hi ha una slack moderna amb un badblocks "recent" la versio 1.34 de juliol del 2003 em dona un bon fardo d'errors....

Pot ser que aquella versió no funcione adecuadament? pot ser que cap de les tres xanques de discos durs tinguen cap error i que aquest q no arriba als 3 anys tinga tants??

Gracies, es una mica urgent la resposta, s'agrairia rapida resposta. Merci!!

Laura