Re: Actualització del kernel...

Bones a tots.
Bé, aquest és el meu primer mail a la llista. Fa molt poc que m'he
instal·lat una Debian, però ja porto un temps utilitzant Linux.
Aprofito per aportar una mica més d'informació a la discussió sobre les
cpu's i les arquitectures. Per tenir informació sobre el primer és molt
útil un: $ cat /proc/cpuinfo
Si volem saber quina arquitectura correspon a la nostra cpu: $ uname -m o
bé $ arch
Bé, espero que us sigui útil.

Carles

--