Re: Actualització del kernel...

> No n'estic del tot segur, però juraria que el PII encara és 586...

El dselect em diu que el pquet 686 és per pentium II, celerons...

> Sí. Et posarà una versió (2.4.*) o una revisió (2.4.24-*) més nova.
> Actualment, per exemple, a Sarge apunta al kernel 2.4.24-1, però quan
> pugi ja sigui el 2.4.24-2 o el 2.4.25, s'actualitzarà fàcilment i
> automàtica...

No l'he trobada al llistat que fa el dselect... No sé si cal anar a un
backport d'aquests... Però en la debian estable sembla que no hi és...
(tb he mirat a la web de paquets de debian.org i no l'he trobat...). De
totes formes em penso que em posaré la 2.4.18 (que es la última que em
surt per defecte a les fonts estables)... A veure si hi ha sort...

Gràcies per tot,

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la