Re: Linux contestant una trucada

Hola,

jo un cop tenia una situació semblant. Al meu cas, estava a una xarxa on no
tenia cap modem i necesitava accedir a dades del meu ordinador a casa (conexió
PPP a internet).

Ho vaig sol.lucionar amb telephonectld[1] de forma que jo trucava a casa i em
contestava el modem, li passava una contrasenya amb tons DMTF i al ser correcta
es llançava un script. Aquest script penjava la trucada per a començar una
conexió PPP amb el ISP i "eixir" a internet. Una volta conectat a internet em
passava la IP que li havien assignat per correu i ja podia accedir a les meues
dades.

No és el mateix que volies, però si et va bé... Per a fer exactament el que dius
crec que sols has de configurar de forma diferent el pppd[2] encara que jo no ho
he fet mai

[1] http://telephonectld.sf.net
[2] http://www.faqs.org/docs/linux_network/x7297.html

Bona sort!

PD: També vaig tindre alguns problemes de pèrdua de conexió amb l'ADSL. Jo
forçava al router a tornar-se a conectar enviant tràfic a l'exterior. A voltes
es conectava de seguida, altres passaven uns 5 o 10 minuts

Jose M Duart

Andreu Bassols <andreu@eines.info> va escriure: