Dubtes sobre Firefox i Thunderbird

Hola a tots,
fa poc que he deixat la suite Mozilla per Firefox i Thunderbird.
De resultes d'això, m'ha sorgit tot un seguit de petits dubtes i problemes que m'agradaria resoldre (utilitzo l'entorn gràfic KDE): -) Voldria establir Firefox com a navegador per defecte. (És a dir, quan faig clic a un vincle del Thunderbird vull que se m'obri el Firefox i no pas en Konqueror com passa ara, per exemple). Crec que cal retocar uns arxius anomenats x-www-browser i sensible-browser. Però no sé ben bé què cal fer. -) El Firefox no em reconeix tot un seguit de protocols que sí reconeixia el Mozilla, com ara l'rtsp (de real audio, plugin que tinc instal·lat). -)Hi ha vídeos que no se'm veuen bé. Per exemple els de www.telenoticies.com (tinc instal·lat el paquet mozplugger).

Si algú sap com resoldre algun d'aquests problemes. Sóc un usuari força novell.

Gràcies!

Miquel CG