Linux contestant una trucada

Hola a tothom

Com alguns ja sabeu, tinc un servidor connectat sota l'ADSL. Darrerament s'està caient molt la línia, els de la companyia timofònica diuen que està tot correcte.... El fet és que es dessincronitza la línia, i s'ha de reiniciar el router (i a vegades ni aixi).

Molts cops estic a 200Km del servidor, i la meva pregunta és:

Si li instal·lo un mòdem al servidor, què hauria d'emprar per a que ell em contesti una trucada telefònica i em surti un Login?
O sigui, estil ISP, però sense TCP/IP, directament una shell.

Hipotètica situació:
Ping eines.info. Està caigut. Estic a 200Km.
Truco al pis on està el servidor. Al 7è to em contesta la trucada. Em demana login. Accedeixo, i faig el que hagi de fer.

Algú ja ho practica?

Moltes gràcies!

PD: El mòdem que tinc preparat funciona perfectament amb linux, és un de 33.6 K amb slot ISA, o sigui, s'hi accedeix directament a la seva direcció / IRQ establerta amb jumpers. (Tant de bo tots els mòdems actuals fossin així!)

Andreu Bassols i Alcón [anigwei]
Webmaster d'Eines!: http://www.eines.info
DIP: http://annys.eines.info/raims
Usuari Linux #291715