Debian am Robotiks 9003??

Ei!
Sóc un jove i tinc força facilitat d'adaptarme a noves distribucions i
nous SO.
Quan vaig sentir a parlar del linux em va atrapar la idea i vaig decidir
de posar-me'l. Primer vaig posarme la Redhat i pok despres la fedora xo
no makabaven de fer el pes, ja k no staven en katalà, x tant, vaig
decidir passarme a debian ja que kreia (i enkara ho krek) k es la
millor. Despres de la feina k vaig tenir x instalarla (nomes portava 1
mes am linux) al llarg dels dies el router no em navegava, nomes ho feia
de vegades. Tink un US Robotics 9003 amb IP Dinàmica de wanadoo ADSL
24h. Finalment vaig decidirme passar a mandrake per aprendre més sobre
linux i tornar a debian kuan estigues més preparat. Senzillament volia
saber si a algu li funciona el meu router am debian sarge o ha tingut
els meus problemes, o... el k sigui.
X cert, algu sap algun client de msn messenger am possibilitat de
videokonferencia. Ara utilitzo el Amsn.

Una salutació a tots vosaltres.