Re: Instalacio Woody kernel 2.4.18

On dv, 2004-02-27 at 15:14, Jordi Carrillo wrote:
> Hola,
>
> Fins ara sempre he tingut una Mandrake 9.1 i m'he instalat en un altre
> ordinador el Woody amb l'opció bf24.
> El Woody bé amb aplicacions i llibreries bastant antigues i aqui és
> produeix el gran problema.
> Tinc Adsl usb amb el comtrem ct-350 i abans de poderlo instalar tinc que
> fer un update (upgrade) del sistema,
> doncs amb el kernel 2.4.18 no compila.
> No tinc internet amb aquest ordinador i per tant no se que fer. He
> pensat en baixar-me les imatges del sarge amb el jigdo i passarles a CD
> [...]

Hola!

Si vols instal·lar el mínim mínim, una solució pot ser obtenir paquets
de versions actuals per a woody a backports.org

En el teu cas imagino que només necessites un kernel actualitzat. Si és
el cas t'has de baixar el kernel i tots els paquets dels quals depen amb
les versions que necessita. Si no m'equivoco seria:

http://www.backports.org/debian/dists/woody/kernel-image-2.4.24-i386/binary-i386/kernel-image-2.4-386_2.4.24-2.backports.org.1_i386.deb
http://www.backports.org/debian/dists/woody/kernel-image-2.4.24-i386/binary-i386/initrd-tools/initrd-tools_0.1.54_all.deb
http://www.backports.org/debian/dists/woody/kernel-image-2.4.24-i386/binary-i386/initrd-tools/module-init-tools/module-init-tools_3.0-pre10-0.backports.org.1_i386.deb
http://www.backports.org/debian/dists/woody/kernel-image-2.4.24-i386/binary-i386/initrd-tools/module-init-tools/modutils/modutils_2.4.26-0.backports.org.1_i386.deb

Si és un portàtil i tens PCMCIA instal·la també:
http://www.backports.org/debian/dists/woody/kernel-image-2.4.24-i386/binary-i386/kernel-pcmcia-modules-2.4-386_2.4.24-2.backports.org.1_i386.deb

No sé si has de compilar un mòdul pel mòdem. Si és així necessitaràs
també:
http://www.backports.org/debian/dists/woody/kernel-image-2.4.24-i386/binary-i386/kernel-headers-2.4.24-1-386_2.4.24-2.backports.org.1_i386.deb

Salut!
--