Re: Temps de release de Debian òptim?

Hola, Josep, hola, llista!

En Martin Michlmayr quan va comentar a les Jornades PL que cada cop es
feia més evident que Debian s'havia d'integrar en un sistema de
'releases' basades en temps (és a dir, periòdiques) ja que com que ara
tots els desenvolupadors són molt conscients que si no entren els canvis
a la versió estable poden esperar un parell d'anys a tornar a tenir
l'oportunitat d'actualitar els seus paquets, apuren molt i intenten
'colar' el màxim d'actualitzacions abans del 'freeze', fet que encara ho
retarda tot més. També va dir que aquest era un tema sobre el que encara
s'havia de debatre, però que semblava cada cop més proper...

Però d'això us n'informaran millors els 'real-devels' (Jordi,
Guillem...)

els meus dos cèntims d'euro (que, ves per on, segur que me'ls podia
haver estalviat :-)
albert...