Re: [offtopic] Alternativa a Lotus Notes

jo no sé contestar-te a la teva pregunta, el que no entenc és perqué
suposes que això és un offtopic. la teva pregunta és molt mes adient que
moltes de les palles mentals que ens feim per aquí ;)

fins ara

Lluis, vares dir:

>Holes!
>
>Doncs be, un amic em va dir que alla on treballa estan fent una migracio
>d'alguns sistemes a Linux, pero que una aplicacio que es fa servir a
>molts llocs i que no es migra es el Lotus Notes.
>
>Aixi que vaig jo i li dic que provi amb Evolution, pero el meu dubte ve
>quan em pregunta per al suport de gestio d'incidencies per a serveis (que
>suposo jo que tb deu estar al lotus notes...)
>
>Sabeu si hi ha algun paquet o conjunt de paquets que permetin fer tot
>aixo?
>
>Doncs moltes gracies

> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>